środa, 20 maja 2015

Kruki #3

To już ostatnia miniatura z kruczej serii. Bardzo tęskniłam za malowaniem dla siebie. Przy okazji tworzenia tego obrazka wykorzystałam kilka z otrzymanych próbek.

I tak przetestowałam papier Sander, który pozwalał kontrolować mi akwarelowe plamy, wtedy kiedy trzeba było, świetnie też reagował na wymywanie. Wykorzystałam tu też farbę Professional WaterColour Winsor&Newton (błękit Winsora), no i się zakochałam ;); nie miałam jeszcze styczności z taką ilością pigmentu, skumulowaną na koniuszku pędzla. Do tej pory korzystam z farb Van Gogh-a. Kolejnych miłych doznań dał mi Winsor&Newton Professional Sable 00, którym pozwolił mi na dodanie kilku detali. Nie kupuję pędzli z włosia naturalnego, co ma związek z moimi przekonaniami. Dzięki Kubiez Winsor&Newton miałam możliwość porównać sobola z syntetykiem (nie da się ukryć, że ten pierwszy chłonie więcej wody i farby). Miłym odkryciem było użycie kolejnego giftu, pędzla Cotman 6 1/4". Zazwyczaj wykorzystuję pędzle okrągłe, ale chyba czas się przestawić.

Podsumowując; mały format, dużo uciechy i masa nowych doświadczeń (pełne uznanie dla przetestowanych marek).






FORMAT: 11x11 cm
TECHNIKA: akwarela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz