poniedziałek, 22 grudnia 2014

Ten weekend

był mocno intensywny twórczo.
Po pierwsze powstał portret jednego z moich przyjaciół, w mini formacie ok 16 x 16 cm. Nigdy nie przypuszczałam, że wykonanie takiego maleństwa zajmie mi tyle czasu. W każdym razie wynika to chyba z ilości detali, które wepchałam na tą powierzchnię. Póki co niestety rysunku pokazać Wam nie mogę, bo jest to prezent - niespodzianka.
Po drugie powstała kartka świąteczna, która wzięła udział w konkursie organizowanym przez moje ilustratorskie guru Agatę Krzyżanowską. Dzisiaj dowiedziałam się, że wygrałam I nagrodę, czyli prześliczną autorską ilustrację. Jednym słowem pełnia szczęścia.
Odsyłam Was do fanpejdźa Agaty - o tu ...
www.facebook.com/pages/Agata-Krzy%C5%BCanowska-ilustrator/750730071665756

Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć pachnących i leniwych świąt oraz pozytywnego 2015r.

Kartka konkursowa / FORMAT: 17 x 17 cm / TECHNIKA: mieszana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz